Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Hemma igen....

Av Bettan - 13 september 2008 09:50

Nu är jag hemma efter 4 dagar i Stockholm. Kursen jag har varit på har varit kanon!!

Alltid skönt att komma hem och få sova i sin egen säng. Nu sitter jag och surfar lite och funderar på vad jag ska hitta på idag. Vädret ser ju lovande ut, solen tittar ju fram. Det har ju varit en bristvara under lång tid.

Det ska nog bli lite spår och uppletande idag.


Morgon promenaden är redan avklarad. Har fått låna ljudbok av Biggan. Har aldrig provat det tidigare men idag blev det "premiär" på morgon promenaden. Det var riktigt behagligt att gå på promenad och lyssna på bok.


//Bettan

 
 
Mögel-Åsa

Mögel-Åsa

13 september 2008 17:24

Det är jätteskönt med ljudbok på promenaderna - jag älskar det! En liten dragning att ut och röra på sig, eftersom jag bestämt att den boken endast får lyssnas på vid promenader....

http://www.kennelhyzz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards