Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Martin tävlar igen!

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän....

Men nu är det i alla fall på bättrings vägen så i torsdags åkte vi till Linköping på Enduro tävling. Inget topp resultat men knäna höll och det kändes som att det nu äntligen är på gång igen.


Hade tänkt att ställa ut Exo i Nora i torsdags men jag ville hellre följa med och se hur det gick för Martin. Sedan påminde min man och att vi även hade bröllopsdag! Utställning får det bli en annan gång...


I fredags "vilade" vi upp oss.


I dag har vi på fm varit på valpträff och träffat Exo & Nano valpar.

Det var Basta, Vicke, Hilja och Busy. Exo är bara för gullig när han springer omkring med sina valpar och leker.

Det är så kul att det är några som bor på nära håll så man har möjlighet att få se dom då och då.


På efm blev det en tur till Hallsbergs crossbana. Martin tävlade cross i dag på efm. Duktig var han oxå men han blev såå himla trött. Hans kondis är inte på topp än.....

I morgon blir det cross banan igen. Martin tävlar igen på efm.


Ha det gott alla!!!!


//Bettan


 
 
Susanne & Pär

Susanne & Pär

23 maj 2009 22:49

Tack för en mysig dag och bra spårläggning. Så kul att få träffa goa pappa Exo.

http://www.blogtown.se/blog.php?id=appelbring

 
Jill

Jill

24 maj 2009 07:15

Kul att grabben är på G igen! Sköt om er!

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
lena

lena

24 maj 2009 09:47

Bra att läkaren hittade de onda & att Martin åker igen. Ha de bra

http://svartahille.blogspot.com

 
Emma, Harry och Hilja

Emma, Harry och Hilja

24 maj 2009 21:13

Nu finns det bilder! ;)

http://herrharry.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Av Bettan - 5 maj 2009 22:45

I går träffade Exo och jag lilla Basta. Så stor hon hade blivit sedan jag såg henne sist. Naturligtvis träffade vi även Fajta och Nano. Biggan och jag körde lite uppletande med vovvarna. Först på ett gärde och sedan i skogen. Fy på mig, jag hade rast...

Ovido - Quiz & Flashcards