Alla inlägg den 11 september 2008

Av Bettan - 11 september 2008 22:05

Just nu sitter jag på Amaranten i Stockholm och surfar lite...
Jag och min jobbar kompis bor på "top floor"....
Nu har vi varit på en pasta resturang och ätit super god pasta. Oj, va mött jag är....

Jag har nu tillbringat 3 dagar på kurs och det är super kul. Brukar alltid längta hem efter första natten med denna kurs är såå himla bra att den tanken inte har kommit än. En dag kvar sedan blir det tågen hem. Har fått rapporter hemmifrån att en lite chokladbrun råtta längtar.....
Så fort han hör något ljud springer han till dörren. Men ingen matte har kommit än.....


På lördag måste jag nog åka till skogen en sväng.....
Sedan på söndag drar jag till Eskilstuna på utställning.


Ha det bra


//BEttan

Ovido - Quiz & Flashcards