Alla inlägg den 22 september 2008

Av Bettan - 22 september 2008 08:13

Fullt upp har det varit denna helg....


I lördags åkte jag till Skultuna BK för att tävla lydnadsklass 2 och delta i Hyzz-utmaningen.

Poängmässigt var mitt resultat inget är skryta med, 133p & 3:e pris.....

Vi missade rutan, fick en 0:a. Hoppet & fjärren var jag jättenöjd med och att han låg på platsen och inte satte sig upp. Övriga moment var skapliga.
Bara att träna vidare... nästa lydnadsklass blir i Kumla den 18/10. Då ska rutan sitta!!!!!!


I går åkte hela familjen hemifrån kl 06,30 för Martin skulle tävla sista deltävlingen i USM i Norrahammar. Inför sista tävligen låg Martin 2a i serien. Han åkte bra men slutade 3a i dagens tävling. Men trots det så behöll han 2a platen i serien. Inte illa att bli 2a i USM!!
Vi kom hem 19,30 så det blev en lång dag....

Men det gjorde inget när det hade gått så bra!


Hade anmält mig till utsällning i går oxå i Skara. Men jag ville hellre följa med och titta på sonen i stället. List surt känndes det när jag fick reda på att jag var den enda hanen i bruksklass .......
Men men, det kommer fler tillfällen!


//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards