Alla inlägg den 5 september 2008

Av Bettan - 5 september 2008 07:32

I går åkte jag till klubben för att träna lydnad. Har ju anmält mig till en lydnads 2:a igen så nu måste jag köra rutan igen. Har inte tränat på rutan på väldigt länge så nu måste jag köra på med den.


Platsen måste jag oxå försöka att få till många tillfällen på. Det är inte så att han går upp till andra hundar utan när jag lämnar honom vill han gärna sätta sig..... Han vill ju se vart jag tar vägen.....


Annars tycker jag att 2:ans moment funkar riktigt bra. Med en liten parantes för inkallning med stå.

Ja ja, lite ska man väl ha att jobba med :)


I kväll ska jag på tjejträff. Räkor, ost & vin står på menyn.
Det är med mina gamla hästkompisar sedan tonåren. Kul att vi fortfarande håller kontakten efter alla dessa år.


På söndag är det sökträning. Nu har fått böckerna så nu ska jag läsa på lite inför söndagen.
Sökhunden - Inki Sjösten, Roland Sjösten & Sök för tävling och aktivering - Git Jering 


Nästa vecka ska jag på kurs till Stockholm tisdag - fredag. Kul men jobbigt. Jag längtar alltid hem....
Borta bra med hemma bäst!! Mitt motto :)

Ovido - Quiz & Flashcards