Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Sökträning

Av Bettan - 7 september 2008 16:29

I dag blev det sökträning mad Fia, Kenth,Mona & Emelie.

Det var 2:a gången jag körde sök med Exo. Han skötte sig fint. Jätte nöjd. Anton var med och figgade. Bra att han får lära sig hur det ska vara för då kanske jag kan nyttja honom i bland. För hur som helst tar sökträningen lite tid....

Ska se om jag får med Anton ut och prova köra markeringsövningar med lösrulle.


Sedan fick jag sms från Biggan och Nano hade tagit cert i hopp (agility) i dag med Per. GRATTIS!!!


I morgon kväll åker jag till Stockholm på kurs och är hemma igen på fredag. Längtar redan hem.......



 
 
Emelie & Elis

Emelie & Elis

7 september 2008 21:06

Ja,det var verkligen kul med sök! Vi hoppas förståss på fler tränings tillfällen framöver..... Ha det så trevligt på kursen!

http://www.emelieshundtraning.se

 
Ingen bild

lena

8 september 2008 20:38

Ha de bra därborta med 08:orna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards