Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Vems dag är det i dag....

Av Bettan - 31 mars 2008 09:21

I dag blev jag väckt på morgonen av hela familjen med paket på sängen....


I går var jag och tränade lite lydnad med Biggan & Mona. Vi tränade mest budföring och platsliggning. Funkade jätte bra.


Gäller att fortsätta träna platsliggning med lite störning och länge...
Det är ju så tråkigt att bara stå där på platsen så man fuskar lite för ofta med tiden...


På onsdag ska jag till Maria Hagström igen för lite uppletande träning. Sedan kommer hon till Kumla i helgen och då blir det en rejäl genomkörare igen i lydnad. Kanon bra!


Nu har Exo's bebbar fyllt 8 veckor så nu har dom flyttat hemifrån.
Exo och jag önskar alla lycka till i dom nya hemmen!



 
 
Ingen bild

lena

31 mars 2008 18:26

GRATTIS GRATTIS

 
Fia

Fia

31 mars 2008 19:01

GRATTIS!!!

http://www.vickulas.se

 
Biggan

Biggan

31 mars 2008 19:26

Hoppsan, så hemlighetsfull man kan vara då.
Grattis på dig!

Man kan tro att jag oxå fyller år, för just nu får jag bakelse av Per. Kanske tycker han jag är för smal.Hahahahaha

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Ingen bild

Mona o Kirra

31 mars 2008 21:08

Grattis på dig igen!!!

 
Lottak

Lottak

1 april 2008 06:56

GRATTIS I EFTER SKOTT
HOPPAS DIN DAG BLV BRA

http://lottak

 
Jill

Jill

1 april 2008 06:59

Grattis i efterskott :) Kid lever livet hoppas vi kan ses snart så jag får se den stolte fadern :)

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
Ingen bild

Jenny Robban Gaj

2 april 2008 08:42

Då får man väl lov att gratulera...hurra!

 
Mögel-Åsa

Mögel-Åsa

2 april 2008 22:55

HALLÅ - pratade inte vi häromdagen....och inte ett ljud sa du.... rackare!!!

JA MÅ HA LEVA.....osv.... GRATTISAR från oss i skogen!

http://www.kennelhyzz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards