Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Bettan - 10 mars 2008 08:30

I går tog jag igen vad jag inte hade hunnit med under veckan.


Först drog jag till skogs och la ett spår. 3 pinnar + slut. Sedan vallade jag en uppletande ruta. Exo fick gå 5 skick. Jobbade bra hela tiden. Komm inte till baka till mig om han inte hade någon sak med sig. Bra!!


Sedan tog vi en skogspromenad så spåret fick ligga till sig lite till. Sedan vilade vi i bilen en stund ( skrev i min träningsbok om dagen träning...).

Spåret fick ligg i 1 1/2 timme. Spåret skötte han galant. Jätte nöjd. Det jag behöver lägga fokus på nu är pinnarna......
Spåret är roligare än pinnarna. Ha tar dom, om dok lite tveksamt. 


Sedan åkte jag till klubben på efm för lite lydnadsträning men alla lyste med sin frånvaro så det blev en kortis träning i lydnad. Så istället åkte jag till Sickelsta ridhus och tränade lite agility.


Sedan på kvällen låg en nöjd kille och sov gott!!!

Ovido - Quiz & Flashcards