Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Bettan - 17 mars 2008 09:14

Nu har jag tillbringat 2 dagar hos Maria Hagström på lydnadsträning.
Kanon väder hade vi oxå. Vilken tur för nu snöar det och det är aldeles vitt på marken.

Så himla kul har det varit. Man blir såå inspirerad. Många bra tips har jag oxå fått. Här ska det nu tränas....
Maria Hagström kommer ju till Kumla BK i början av april och då ska jag oxå vara med. Det blir bra att kunna kolla av då igen.
Det är härligt med en arbets glad kille, inte tröttnar han inte...
Han tyckte vi kunde ha kört mycké mera!!!


Här ska nu tänkas lite mer på detaljer...
Måste även sätta gränser innan jag börjar träna, hur vill jag resultatet ska vara. Var är okey, och vad är INTE okey.....
Här måste jag vara mycket mer nogrann....


Men det heter väl...  "Man lär sig så länge man lever...."


Ha det bra!!

//Bettan


Ovido - Quiz & Flashcards