Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Bettan - 20 mars 2008 13:03

I dag fyller älsta grabben "moppe".... alltså 15 år.
Tänk vad tiden går fort, inte länge sedan han var en lite kille i barnvagn...


Jag har ju naturlitvis inte blivit äldre, bara mer erfaren. hi hi


I går blev det lite lydnadsträning i Örebro brevid en parkering. Älsta sonen går på moppe-kurs i Örebro så då passade jag på och träna lite där.


Riktigt nöjd var jag. Han gick fin fint!!

I morgon är det en klubbtävling, "påskägget". Det är apellydnaden alla kör.

Budföring + lydnaden. Blir bra träning inför måndagen.


Sedan på måndag ska jag till Norrköping och tävla lydnadsklass 1.
Håll tummarna för mig att det blir den sista.....


GLAD PÅSK på er alla !!!!


Skickar även en extra påsk-hälsning till Mögel-Åsa m. flock.....
Ge bebbarna en påsk-puss från oss!!!!

BETTAN & EXO


Ovido - Quiz & Flashcards