Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

VALP BESÖK

Av Bettan - 26 mars 2008 20:25

ÄNTLIGEN kom jag iväg till Mögel-Åsa för att titta på valparna.
Söta nejdå...... UR SÖTA - jaaaa!!!!!!


Anton (sonen) jag och Mona tillbringade flera timmar med underverken.

Bitas - ja det kunde dom....

Busa - ja det kunde dom oxå....

Kissa inne - ja det oxå...

Sedan kunde de oxå sova sött.


Det som var mindre roligt var att jag fick huvudvärk innan vi skulle åka hem.

Började att köra med det gick inte så Mona fick ta över. Tack Mona! 


Sedan när jag kom hem fick jag upp hela middagen.... Och sedan fick jag sova några timmar så nu känns det bättre.





 
 
Mögel-Åsa

Mögel-Åsa

26 mars 2008 22:32

Vet hur det känns - du har all min sympati!

Kul att ni hann komma ialla fall.... och tack för allt fikabröd (för ett helt kompani), lunch och sist men inte minst.... flyttpåsar med allt som små pojkar behöver när de flyttar hemifrån!

http://www.kennelhyzz.se

 
Jill

Jill

27 mars 2008 16:05

Kan tala om att alla valpar var krya och skapta som de skulle :) Och alla skötte sig jätte bra på besiktningen :)

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
Ingen bild

lena

27 mars 2008 16:16

Vilka små nallebjörnar, duktig du är som inte kidnappa någon. ha de

 
Lina

Lina

28 mars 2008 09:10

Hej! Jag jag var och tjuvkikade på er på Påsksmällen :) Jag hade tänkt att hälsa men ville inte störa er innan och vi fick lite bråttom efteråt, men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen att hälsa på pappa Exo! Imorgon får vi ju hämta hem dom små liven så det är väl bäst att jag ägnar dagen till att göra huset valpsäkert! Ha det bra!

http://linae.zoomin.se

 
Jill

Jill

29 mars 2008 16:06

Kid sköter sig alldeles utmärkt :) Sover som bara en nu och det är ganska skönt.... Kram Jill

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
Ingen bild

Christin och Malva

30 mars 2008 22:58

Krya på dig vännen -för nu är det dax att lägga in överväxeln, kavla upp ärmarna, spotta i nävarna, dra på sig värsta träningsstassen... ;D
Vi ses i Kristinehamn den 19 april!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards