Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Bettan - 12 juli 2007 07:21

I går fick vi faktiskt lite uträttat.
Först cyklade jag till skogen och la ett spår. Sedan hem igen och körde lydnad. Han skötte sig riktigt bra. Sedan tänkte jag köra budförning med min man. Man talar om hur det ska vara men det funkar inte lika bra som när man kör med någon som är "hundvan". Men men han fick springa några gånger i allafall.

Sedan gick vi till skogs och tog spåret. Det gick inte som jag vill att det ska göra, men vi tog oss runt. Frustrerande.....
Ska köra på lite till men får jag inte till det, måste jag ta hjälp av en "problemlösare". Jag kanske är för nogrann. Det kanske är så här han spårar. Men det får väl min "problemlösare"  i såfall säga.

När detta var gjort gick jag & min man på långpromenad på ca 1,5 tim.

Sedan var jag faktiskt rätt så trött. ......

//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards