Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Bettan - 6 juli 2007 07:29

Igår bröt vi trenden med spår varje dag....
Vi var på klubben istället och tränade lite lydnad. Jag var inte där så länge för lill killen (Anton) var själv hemma.
Resten av familjen hade åkt till Linköping på endurotävling. Martin ska köra 3:e deltävlining i SM för ungdommar idag. Så idag får man hålla tummarna. Starten går 11,30. Han ligger på 4:e plats totalt innför denna tävling.


Men träningen bestod ialla fall av budföring, platsliggning, framförgående, apportering & hopp. Och så blev det lite skotträning.
Däremot fick jag hoppa över (nästan det viktigaste) KAFFET.

Men det blir nog fler gång så jag jag får ta kaffet vid nästa tillfälle.


Men ikväll ska jag försöka att få till ett spår igen. Det beror på när Anders & Martin kommer hem idag.

Ovido - Quiz & Flashcards