Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Bettan - 1 juli 2007 19:35

jaha, då var det sista dagen på semestern. I morgon börjar arbetet igen. Men jag avslutade semestern på bästa tänkbara sätt. Det blev en riktig "hunddag".

Jag gick upp kl 05,30 för att hinna göra mig i ordning för att sedan åka till skogarna i Hallsberg för att vara spårläggare på Kumlas elitspårtävling.
Under tiden spåret låg så körde jag lite framförgående på vägen och läste lite i min spårbok.
Sedan var jag med och tittade på när de tävlande körde uppletande.
Därefter körde vi till klubben och åt en god lunch (Lena det hade du lyckas bra med!) Sedan skrev jag dommarprotokollen åt Fia på lydnaden. Jätte kul att titta på alla duktiga ekipage. En blir så inspirerad!

Sedan tog Fia & jag en prommis med hundarna innan vi körde lite lydnad. En får aldrig nog...
Sedan åkte jag och köpte med mig en pizza hem. Så nu är jag alldeles för mätt så jag inte orkar röra mig.


Ha en god sovmorgon alla om får sova imorgon...... Tänk inte på mig....

//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards