Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-)
I dag har Exo's älsta valpar (valpar och valpar, de är ju över året nu..) gjort testet. Duktiga var de oxå. Härligt att få se alla killarna. Man ser lite Exo i alla hundarna utseende mässigt.
Sedan träffade vi även några yngre Exo valpar, Basta och Vicke. De fick busa lite i hop, mamma, pappa och barn. Vi fick ha lite koll på Exo och Nano för hon löpte ;)  Dom har ju redan gjort "DET" en gång så det får nog räcka ;), eller hur Biggan.....


Nu ska jag bara slappa i soffan och sedan kojsa så jag orka jobba i morgon.


Tack alla för en härlig dag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards