Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Bettan - 25 mars 2009 20:33

I måndags kväll/natt kom det 5 små söta valpar till världen. Skönt att alt gick bra till slut men det var en låång väntan...


Om ca 3-4 veckor så kommer nog Anton och jag åka till Åsa för att titta på dom små... Anton är minst lika galen som jag i valpar... Speciellt Exo:s :-)


I dag fick det bli en cykeltur. Måste förbättra kondisen nu efter vintervilan. Nu hade jag laddat för att komma igång med spåret igen men då kommer denna otäcka snön tillbaka, blä...

Men jag hoppas att det snart är ett minne blott!!!


Nu vill vi ju komma igång med träningen på riktigt, för vi vill ju ut och tävla!


Här kommer en bild på dom små (som jag tagit från Åsa).

Här kan ni även läsa mer om valparna. http://www.kennelhyzz.se/


//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards