Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Bettan - 1 mars 2009 09:34

I söndags var Anton & jag till Biggan och tittade på valparna igen. Vilkenfart det hade blivit på dom. Bitas kunde dom oxå, fråga Anton....

Så himla kul att bara sitta och titta på dom.


Träningen för vår del kan jag meddela har hamnat riktigt i malpåsen..

Inspirationen har liksom försvunnit.... Men jag tror oxå att det kan vara bra med en längre paus ibland. Och vi har vår paus nu...


Men bara snön försvinner så tror jag att det kommer bli full aktivitet igen!!

Ev. kommer jag att få revidera min tävlingsplan..
Hade ju planerat att tävla högre spår i april men den kanske får skjutas upp någon månad. Det ska ju kännas som om man är klar innan man ställer upp, sedan kan ju förståss allt hända på tävling. Som sakt, just nu ligger träningen nere...


Sedan väntar vi oxå med spänning på Kirras nedkomst. Jag tror det är ca en vecka kvar... Jag har gissat att det kommer att bli 9 valpar..
http://kirra.bloggagratis.se/


Sedan ska de ju bli så Exo bebbar igen i slutet av vecka 12. Enl. rapport växer hon och frodas! Härligt! http://www.kennelhyzz.se/


Så livet just nu handlar mycket om valpar....


//Bettan


Ovido - Quiz & Flashcards