Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Bettan - 21 mars 2009 15:22

Här hemma går vi i väntans tider på Raj-Rajens nedkomst med valpar. Jag antar att Mögel-Åsa har besöks-rekord på sin blogg i dessa tider....

Jag kolla säkert Åsas blogg varje halvtimme, de ni...


Nu har jag i allafall lagt ett spår åt Exo på gärdena utan för huset. Måst ju få något annat att tänka på ibland.

Jag har hittat en ny fuktion på telefonen jag har. Det är "Tracker". Den kan man använda när man vill mäta hur långt man har gått. Jag har testat den i dag när jag gick spåret och det blev 767m långt! Bra va?! Jag tycker att det är så svårt att uppskatta hur långa spår man går, så nu kommer jag använda denna fuktion när jag ska spåra!!


Nu ska jag bara kolla Mögel-Åsas blogg igen innan jag ska gå ut och ta spåret.
Här kan ni oxå kolla om ni är lika nyfikna som jag.

http://www.kennelhyzz.se/



Ha en skön kväll !!

PS jag ska blogga hela kvällen....



Ovido - Quiz & Flashcards