Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Bettan - 29 juni 2008 21:32

Hej och hå vad jag har gått i dag...

Kumla BK anordnade elitspår tävling i dag. Jag gick ett spår + ett reservspår. Reservspåret behövdes inte, så då passade jag på att spåra på det.

Lite lång liggtid 2 1/2 timme........

Exo spårade bra mest hela tiden, faktiskt....

Har faktiskt spårat väldigt lite på senaste tiden.

Missade pinne 4 & 5 tog pinne 6, missade pinne 7 och tog sedan slutet. Vi tog oss rund vilket jag är jätte nöjd med.


Vad lärde vi oss från detta spår, jo spårkondisen är inte på topp.  Mer fokus på pinnar behövs oxå. Sedan behöver det tränas mer på att korsa stigar och vägar. Men det visste jag sedan tidigare.

Men spårar man så sällan som jag har gjort sista tiden kan man faktiskt inte kräva att han ska fixa ett elitspår perfekt....

Det är ingen maskin jag har utan en hund...


Jag då, jo jag är helt slut efter alla spår !!!

Min spår kondis är inte heller på topp..... Bara att träna vidare.


//Bettan


Ovido - Quiz & Flashcards