Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Bettan - 23 juni 2008 07:31

Nu är det några dagar sedan jag skriv något här.

I torsdags blev det träning på klubben. Det mesta gick bra utan rutan.....
Dels var det störning.... Sedan har jag ökat på svårigten för fort, aja baja på mig!!! Det gäller att gå tillbaka lite när det är störning för då är det ju inte som att träna hemma.

 Sedan har midsommar firats. Vi hade lite kompisar hemma hos oss och vi invigde uteplatsen. Skönt att ha väggar och tak när den svenska sommaren är som den är.

På midsommardagen drog Biggan & jag en snabbis till skogen för lite uppletande. Kändes skönt att komma ut efter en lång sovmorgon...

Vi körde två gånger och det funkade bra. Lite rakare skick kunde dok önskas.. Men det är länge sedan sist....


I går blev det en tur till "stor" skogen. För till helgen ska det vara elit spår så jag var och gick "mitt"-elitspår. Passade även på att spåra det oxå. Var lite osäker på hur han skulle fixa det för det är ca 4-5 veckor sedan vi spårade sist....

Men oj va bra det funkade!!!! Spetsvinklar, blandad terräng osv. no problemas !!!!! Sååååååå hiiiiiiimla nöööööööööjd!!!!


Nu har jag semester denna vecka så nu ska jag vara flitig med träningen hade jag tänkt.


//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards