Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Bettan - 23 maj 2008 08:40

I går kväll körde jag lite lydnad hemma på gräsmattan.
Vi tränade på rutan, ink. m. stå, LF och kryp.
Rutan kör jag fortfarande med target i mitten. Vi byter håll hela tiden och vid ett par tillfällen har jag även skickat utan target. Det börjar att ta sig.


Inkallning med stå fokuserar jag på snabbt stå. Svårt, men vi gör så gott vi kan....


Linförigheten hade vi kanon position idag!! Även steg förflyttningar, höger, vänster, bakåt.


Krypet var bättre i dag. Inte så snabbt som han ibland har gjort tidigare. Gjorde även halt och sedan forsatte igen.


På lördag ska jag försöka att hinna lägga något spår och lite uppletande.

För på söndag ska jag till Hällefors med sonen på endurotävling.


Spänningen stiger.....
Snart ska små Kobra-Exo-bebbar titta ut.... På söndag är det dag 63!!!


Ha en skön helg!


Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards