Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Bettan - 6 maj 2008 10:53



Tack för alla grattisar!!!  Det värmer gott....


I dag skulle det igentligen vara agility kurs, men eftersom Anton har brutit handen så blir det ingen kurs i kväll.  Jag ska försöka att träna rutan igen. Har nu kört den i några dag och det fungar riktigt okey. 


Till helgen åker Anders och Martin bort igen för crosstävling i Uddevalla. Då blir Anton och jag själva igen. Då ska jag försöka att få till lite spårträning. Jag har faktisk inte spårat sedan tävlingen den 19/4 så nu är verkligen dax !!! Det ska även bli lite uppletande.


Framåtsändande är ett moment jag har funderat mycket på. Men nu får det vara slut funderat!!!!
Till helgen ska framåtsändandet testas!

Har en plan, nu ska vi se om det är rätt plan...


//Bettan



Ovido - Quiz & Flashcards