Alla inlägg under oktober 2008

Av Bettan - 1 oktober 2008 10:45

I söndags var jag till Lindesberg på utställning igen...

Inget cert men en 1:a. Nu tar vi vinter vila från utställningar och försöker komma igen till våren.


I går blev det sökträning. Kul. Det blev 7 hitta-övningar. Funkade bra tycker jag. Ska köra på med markerings övningar parallelt med sökträningen. Anton får jobba på åt mig! Även Anton fixar lösrulle träningen galant. Bra att ha sonen som kan hjälpa till.


På lördag är det dax för korningen (mentaltest/extriören). Det ska blir spännande och se hur det går.


I övrigt ska jag lägga tävlingarna på hyllan ett tag och vara flitig med träningen i stället. Spår & uppletandet står högt på listan, sedan tänker jag köra sök när tillfälle ges. Någon LK2 vid tillfälle för att få lite tävlingsrutin.
Men Högre spår är vad som gäller till våren!

Ovido - Quiz & Flashcards