Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Bettan - 25 oktober 2008 16:05

I torsdags var jag till klubben och körde lite lydnad. Det funkade bra tycker jag. Just för tillfället känns det härligt att träna lydnad för jag tycker att han har så fin attityd. Sammarbets villig, allert och fukus under träningen.

Plats med skott blev det oxå. Inga problem, skönt.


I fredag blev det sökträning med Fia, Mona, Kenth & Ewa-Lena. Härligt att se alla hundar i arbete. Exo tycke jag skötte sig bra. Jag har kört en del markeringsövningar med Anton så i dag på träningen fick han springa ut till figgen i skogen, ta lösrulle, åter till mig, sedan på vis. Skit-nöjd!!!!


Nu är det bara att forsätta med markeringsövningarn på Anton och så köra på med markeringarna i skogen på träningarna.


I morgon ska jag nog försöka få till ett spår.


//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards