Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Bettan - 15 oktober 2008 20:14

Man skulle kumma tro att jag har blivit knäpp....

Först har jag inte spårat på väldigt länge. Kollade bloggen, 17/8 spårade jag sist....

Och nu har jag spårat 2 dagar i rad!!!

Det var inte så långt spår men i dag gjorde jag med ett spårupptag. Jag gick rakt mot spåret, ca 5 m innan spåret fick han gå fritt mot spåret. När han kom fram mot spåret kollade han av spåret och sedan gick han åt rätt håll självmant!!! Skit nöjd!!!

I dag var han oxå väldigt taggad på spåret. Jätte kul.


Sedan blev det ett lite uppletande. Gick jätte bra, Kul!!


Biggan & Mona var oxå med. Naturlitvis blev det fika i skogen.

Har längtat så efter "skogsdagar med fika". Sköt att tävlingarna är slut och att man kan åka till skogen och träna och ha kul. I bland blir det lite mycke krav i träningen när man ska tävla...

Nu ska vi njuta av hösten och träna lite av varje och ha mysigt!


**************************************************
**

Här kommer bild på Exo's nya tjänstetäcke från www.mach.nu

Ovido - Quiz & Flashcards