Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Agility

Av Bettan - 25 februari 2008 08:36

I går var vi på månadstävling i agility. Vi är ju självklara diskare, men vad gör det kul hade vi!

Fattar inte hus snabb Exo är igentligen. Omöjligt att hinna med han. Han fulkomligt flyger över hindrerna, så det är svårt att hinna med...
Jag får väl gå på löpar kurs, hi hi....


När vi sedan plockade undan hindrerna fick Exo & Härja ligga plats. Mycket störning blev det med det fixade de galant. Det fick även ligga kvar under prisutdelningen, så det blev ca 15 min.
Sedan när att var klart passade vi på att träna lite lydnad i ridhuset.
Det var skönt för det var nästan storm ute.


//Bettan

 
 
Lottak

Lottak

25 februari 2008 12:45

Visst var dom duktiga som låg med all störning , hoppas det slutat blåsa på torsdag annars kan vi alltid ta ridhuset..

http://lottak

 
Emma och Harry

Emma och Harry

26 februari 2008 17:38

Kul att Anton ska gå kurs med Exo, det kommer att bli jättebra tror jag! Exo är ingen lätt hund, för han är snabb och het, men när det blir ordning på honom så blir han livsfarlig. ;)

Anton verkar vara lugn, det kommer att bli en bra kombination med heta Exo.

Kul att du också ska få gå kurs! Det är ju så roligt, precis som du skriver så blir man så inspirerad.

http://herrharry.se

 
Biggan

Biggan

27 februari 2008 18:58

Tack, snälla Bettan, för uppletandefixandet idag. Inte illa att bara komma till "dukat bord". Nästa gång är det min tur.

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Ingen bild

Biggan

28 februari 2008 08:09

Vi ska vara jätteflitiga, för nu börjar det att vara ljust på kvällarna. Kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards