Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Bettan - 8 februari 2008 08:49


Nu måste ni bara spana in bilderna på bebbarna  på hemsida: http://www.kennelhyzz.se/  och i bloggen.
Hur söta får man vara.....


Fick faktiskt till ett litet spår i dag på gärdet. Sedan blev det en cykeltur för Exo. Bra för kondisen!


**************************************************
*************************

I går var jag till klubben och tränade lydnad. Träffade även Biggan, Lena och Åsa där. Det var faktiskt riktigt skönt ute....
Vi körde varandra lite så hundarna fick lite störning. Tror jag fick till det lite i linförigheten. Bara att fortsätta så...

 Vi avslutade med en budföring.


I eftermiddag ska jag försöka att få till ett litet spår. Det var så himla länge sedan nu...Och så har jag ju anmält mig till lägre....


I morgon blir det innebandy. Lillkillen ska spela mach hemma och då ska jag sitta i dommar båset...

Sedan är det årsmöte på klubben kl 14, men innan dessa ska jag försöka att få till ett spår igen.


På söndag eftermiddag blir det lydnadsträning på klubben. Måste träna på lite platsliggningar med skott...

Kanske blir det ett spår på söndag oxå..... eller jag får nog välja lördag eller söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards