Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Bettan - 6 februari 2008 18:48

Vädret är piss och jag vill inte gå ut!!!

Tur att min mamma och pappa har varit ute med hunden idag .......


Eftersom vädret är mindre bra.... så körde jag lite inomhusträning.

Kryp, kryp och ligg - stå. Kul med ligg -stå för det börjar han fatta nu..

Det blev även lite fritt följ. Vid dessa tillfällen önskar man lite större hus.

Fast igentligen är det bättre väder man vill ha så träningen kan bedrivas utomhus.


I dag har jag anmält mig till några lägretävlingar i spår i april. Bäst att anmäla sig så träningen blir lite mer målinriktad. Har även anmält mig till en lydnadsklass 1 tävling. Hoppas det blir den sista så vi får ge oss in i tvåan..


Glöm ej att beskåda underverken på Åsas hemsida. http://www.kennelhyzz.se/

Ovido - Quiz & Flashcards