Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Valpbesök och sjukhus....

Av Bettan - 24 februari 2008 11:18

I går åkte Fia, Anton & jag till Åsa för att titta på valparna. Oj oj oj va söta dom är. Helt underbara.....
Snacka om att man blir vaplsjuk....

Åsa kommer definitift få något mer besök av oss. Vill i alla fall se dom en gång till innan de far i väg till sina nya hem.


Vi hade ialla fall en väldig trevlig dag. Men när jag komm hem fick jag höra att Martin (största sonen) hade kört om kull när han hade tränat cross idag. Så han låg hemma i soffan och ville inte röra sig. Han hade vridit till knät. Så vi bestämde oss för att åka till sjukhuset för en koll.
Och som vanligt är det ju mycket vänta... 
Han blev röngtad och ev. hade han en lite sprick i knät. Ska på återbesök i veckan för en ny koll. Attans vilken otur han har. Premiär turen på nya motorcykeln.... Men så kan det går. Hoppas bara de inte hittar något annat så han måster opereras eller så...

 
 
Ingen bild

lena

24 februari 2008 18:48

Hoppas det är bra med Martin.
Kan tänka mej att vappisarna va söta, är lite avis, det är ju så mysigt med andras valpar. ha de bra. lena

 
Åsa

Åsa

24 februari 2008 21:27

Kul att ni gillade banorna och det är helt rätt att göra det enklare när man är i början av träningen som ni är. Mycket förnuftigt! Blir kul att följa er utveckling.
Hoppas sonen klarar sig från op.

http://roo.bloggagratis.se

 
Jenny Robban Gaj

Jenny Robban Gaj

24 februari 2008 22:09

Att åka cross verkar väldigt farligt! Läste just en kompis Pia´s blogg. hennes som hade åkt nån "Kattcup" konstigt namn på en crosstävling) och vurpat rejält han oxå...

http://hem.bredband.net/enakandersson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards