Alla inlägg den 3 december 2007

Av Bettan - 3 december 2007 07:44

I går blev det en hel del träning. Tänkte att det är bäst att ligga i på helgerna när det är lite ljust. För på kvällarna efter jobbet är det ju bäcksvart....

Först på fm blev det spår och uppletande. La ett spår med 5 pinnar + slut. Det gick i varierad terräng. Först i skog över en stig, ut på ett fält (missade pinnen där...) in i skogen igen, över en stig, sedan i skogen igen.
Stigarna fixade han bra. Slog lite ute på gärdet där han missade en pinne. Jättenöjd !! 

Sedan körde vi ett uppletande. Det var nog ca 4 veckor sedan sist och det märktes... Bara att öva vidare och inte vänta så länge mellan gångerna!!

Sedan åkte jag hem och fikade lite. Sedan skulle lill killen hämtas från innebandyträningen i Kumlaby. Då passade jag på och åka dit lite tidigare och så körde vi lite lydnad på fotbollsplanen. Duktig kille !!

Inte nog med det....

Kl 15 var det agility träning i Skickelsta ridhus. Och vem var där ... jo jag...
Anton (lillkillen) var också med han tycket det var skit kul att träna agility!!! Det kommer att bli fler gånger...
Exo skötte sig kanon. Inte lätt att ena gången ska han lyssna på mig och nästa gång ska han lyssna på Anton.
Här är Exo så snäll och bussig och ställer upp bra på Anton trots att jag stå brevid! Puss på dig Exo !!!

Sedan åkte vi hem och åt tacos, mums!


Exo sov gott på kvällen efter dagens övningar!

//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards