Alla inlägg den 1 december 2007

Av Bettan - 1 december 2007 20:51

ja, eller var kallar man kraftigt regn och blåst..... :(


Jag var i alla fall till Tripphult i dag och spårade. Det gick inget vidare men jag skyller på vädret.....
När jag kom hem var jag blöt och kall. Men lite varmt kaffe kan göra susen ibland..... Så vad gjorde jag då??  Jo, på med regnkläder igen, ut med cykeln och Exo, och så blev det en lång cykeltur. Träffade inte på någon, kan det ha berott på vädret tro???

Nästan i en timme var vi ute utan att träffa på någon.....

Nu har vi torkat oss för andra gången i dag och en pizza har åkt ner i magen (mätt...).
Nu ska jag ladda för lite spår i morgon + lydnad!!  Det ni....
Ska läsa lite i Maria Hagströms bok NOSARBET och få lite tips för i morgon! 

Gubben och älsta sonen är i Trollhättan och kollar på Novemberkåsan. Ni kan ju kolla sportspegeln i morgon kväll så får ni se vad man gör på Novemberkåsan. Kan i allafall tala om att man är ute och blir blöt och skitig.........
Så det känns bra att få vara inomhus i värmen (för det vet jag att dom inte är, hi hi)


Ha en skön kväll!!!!


//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards