Direktlänk till inlägg 14 november 2007

Spännande.............

Av Bettan - 14 november 2007 08:11

I går hade vi fin besök av Mögel-Åsa med hundar......

Hon kom för att träffa Exo. Hon är nämligen intresserad av honom som "partner" till en av hennes tikar, Vickulas Fuska "Terra".


Så nu är det bestämnt att Exo ska få bli hennes partner!!!

Nu får man bara hoppas på att de "får till det".
Ska bli så himmla kul och spännande !!!!!

Ser fram emot detta med spänning.


Sist men inte minst... Idag fyller Exo 2-år.




 
 
Emelie & Ester

Emelie & Ester

14 november 2007 16:11

Grattis till Exo från oss! När blir parning mån tro??

http://emelieshundtraning.se

 
Ingen bild

Biggan

14 november 2007 18:27

Grattis o puss på nosen från Fajta o Nano.
Nano är inte så förtjust i att Exo valt en annan tjej-men jag säger till henne att inte vara så lättstött.
Kolla in Mögel-Åsas hemsida-vilka fina bilder.

 
Fia

Fia

14 november 2007 22:45

Grattis till Exo! Nano får väl kontra med att välja en annan "granne" :) Nöjje tex :))

http://www.vickulas.se

 
carina

carina

15 november 2007 13:06

Grattis lite så här i efterskott på 2 års dagen,vår welsh kompis Selma fyllde också år den 14.11, kolla vilken present hon fick, du kanske också fick ett sånt ben
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Selmis

http://hem.spray.se/kennel.freckles

 
lotta

lotta

15 november 2007 16:48

Grattis till snygga killen

http://lottak

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards