Alla inlägg den 26 november 2007

Av Bettan - 26 november 2007 10:55

Nu är det några dagar sedan jag skrev. Men vi har faktiskt jobbat på bra ändå.


I onsdags och torsdag var jag på klubben och tränade lydnad.

 Han sköter sig riktigt bra, lillgrabben...

I lördags var Biggan och jag till skogen och spårade. Biggan gick spår till mig. Då provade vi för första gången på spets vikel... Oj va bra han fixade det.
Alla pinnarna plockade han oxå. Det var lite snö i skogen som jag kund se var Biggan hade gått. Riktikt roligt att se hur han spårade. Biggan hade med sig Nöjje. Vilken liten goding!! Se bild på söta Nöjje i Biggan blogg.
http://biggan.bloggagratis.se/


I söndags var jag med lillkillen på innebandy match i Nora. Det gick bra för dom vann med 4-3. När vi kom hem bytte jag bara om sedan blev det lite lydandsträning på klubben (igen...).


Måste sedan gratulera Marika på Whyalla's kennel för fina framgångar i Norge på utställningen!!!!!

GRATTIS MARIKA !!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards