Direktlänk till inlägg 11 september 2007

Kumla BK

Av Bettan - 11 september 2007 11:07

I går var jag till kubben och tränade med Mona, Biggan & Emelie.
Lotta dök upp när det blev fika dax.......Bättre sent än inte alls... (hi hi)

Vi gjorde en plats med alla 4a hundar.
Sedan körde jag lite hopp, apportering och linförighet.


Känner mig lite omotiverad. Men nu hoppas jag råda bot på det för nu är jag anmäld till Kumla den 20/10.
Då är det lydnadsklass 1 som gäller. Vill ju gärna få LPI....

 
 
lena

lena

11 september 2007 23:03

Du får inte tappa motivationen nu när ni är så duktiga. Hoppas du kan komma på lägret. Ha de bra

http://www.vittragim.just.nu

 
Ingen bild

biggan

12 september 2007 22:06

Halloj igen. Tränar du imorgon?

 
Ingen bild

hanna o elmer

13 september 2007 16:53

GRATTIS till era resultat!!! Ni är ju superduktiga!!!

 
Maria

Maria

13 september 2007 22:56

Kom till Vallentuna och tävla 1:an 14/10!!! FINA PRISER!!!! Och dessutom får ni ju träffa mej & Kylie!!!

http://www.goskelpie.se

 
Emelie

Emelie

14 september 2007 21:51

Halloj! Hänt nåt sen sist? Ska vi träna på måndag?

http://esterochemelie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards