Alla inlägg den 21 september 2007

Av Bettan - 21 september 2007 10:04

I går var jag på klubben en stund. Men oj vad det regnade till och från.

Så mycket lydnadsträning blev det inte men dock lite skott träning.

Sedan bjöd Biggan, Mona & jag på tårta. Vi har jag lyckas med att blivit uppflyttade till lägre klass spår och det måste ju firas.....

Vi tog även en lite promenad med Biggan & Mona.

Nu är 3 dagars kursande för mig över.
Skönt, men kursen har faktiskt varit bra och intressant.

I dag ska jag bara ha det skönt efter jobbet. Kanske blir det ett spår, får se...

Sedan ska Martin & jag packa bussen för i morgon ska vi till Karlskoga på stubbrace. Sedan blir det att ta reda på skitiga kläder + mc för att packa bussen igen för på söndag ska vi till Avesta. Då är det sista deltävlingen I URM  (SM för ungdommar i enduro).

Han ligger på 4:e plats nu men ska han avancera i resultatet måste nog någon före honom misslyckas....
Min man har åkt till USA på semester i 1 vecka så då får man rycka in och följa med på tävlingar.

Ha en skön helg allihopa. Vädret såg ju faktiskt lovande ut!!

//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards