Alla inlägg den 24 september 2007

Av Bettan - 24 september 2007 08:04

Nu är helgens motor aktiviteter avklarade.
I lördags var vi i Karlskoga på stubbrace. Där kom Martin 9:a i A-finalen.

På söndag gick vi upp kl 5 för att åka till Avesta på tävling.
Det gick oxå bra för Martin på denna tävling. Han blev 4:a.

Exo har fått varit med hela helgen. Miljöträning....
Han gillar sin buss. När vi håller på att packa bussen hemma då hoppar han in och lägger sig på golvet så vi inte ska glömma han när vi åker...

När vi kom hem på söndag em tog Exo & jag bilen till skogen för nu skulle det bli spårträning. Jag gick ut spåretm, 3 leksaker + slut.
Sedan tog vi spåret på en gång. Han spårede jätte bra. Mot slutet av spåret hörde vi folk prata. Det var en pappa och två barn som letade svamp, i mitt spår....
Pappan satt på en stubbe 2 meter från mitt spår.... Men jag körde bara på och han tittade lite på pappan och barnen men försatte ändå, bra va!!
De undrade nog vad jag höll på med...

//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards