Alla inlägg under januari 2009

Av Bettan - 3 januari 2009 12:44

Nu finns mågra bilder att beskåda tagna med min nya Nikon D40 kamera.
OBS Jag är nybörjare.......


http://www.pixbox.se/usr_show_id126918_page0_order1.html

Av Bettan - 2 januari 2009 09:27

Nu är vi hemma igen efter mågra kalla dagar i fjällen. På morgonen var det ca -25 och som varmast på dagen -18.
Annars var det super härligt. Strålande sol, men kallt...

Exo och jag var i stugan och hade det mysigt medan resten av familjen åkte slalom.


På vägen hem tror vi att vi såg en varg.....
Häftigt om man nu har sett en varg. Men det ska ju vara mycke varg i trakterna norr om Filipstad så det är ju ganska troligt att det var det.


Annars rullar det på som vanligt men jag är fortfarande ledig till på onsdag, skönt!


Snart är det bara en vecka kvar tills Nanos valpar ska titta ut. Väntar med spänning på bilden Biggan har lovat att lägga ut i dag. (Profil bild på Nano)
Man vill ju se hur stor magen är så man kan gissa hur många valpar det kan tänkas bli.

Nu ska jag nog åka och köpa en kamera. En Nikon D40 ska det bli!
Jag hoppas jag gör ett bra val.

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!


************************************

Nu är kameran inköpt.

Jag säger bara oj, oj, oj.........
För den nybörjaren jag är så finns det sååååå många knappar och inställningar. Bara att lära sig vad de ska användas till ;)


Det kommer behövas många timmars träning.....


//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards