Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Bettan - 12 januari 2009 08:12

Exo har blivit pappa igen till 4 hanar och 3 tikar.


Det har varit en pirrig helg. Nano gick ju i väntas tider.


Men i söndags satte det igång. Fick SMS vid 14,30 tiden att en kille var född. Nästa SMS då stod det att de var på väg till Strömsholm för Nano inte mådde bra. Oj va nervös det blev då.
Sedan blev det tyst. Men sedan kom nästa SMS att det var två pojkar.
Sedan blev det tyst igen. Jag gick och la mig, med det var nervöst att inte veta hur det gick. Men då fick jag SMS igen och då var det 4 hanar och 1 tik. Sedan somnade jag.

Men i morse gick min gubbe upp tidigt då vaknade jag till och då slängde jag mig över telefonen.

Oj va glad jag blev. SMS från Biggan 4 hanar och 3 tikar.

Alla mådde bra och de var på väg hem. Skööönt !!

Så nu är vi så stolta över bebbarna !!!!!

Hoppas att Biggan snart lägger ut en bild på underverken....


//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards