Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Skönt med helg!

Av Bettan - 24 januari 2009 10:19

I torsdags var Lena och jag till klubben och tränade. Hille har jag inte sett på ett tag nu. Han gick fin fint! En kille med fin attityd i träningen.

Jag tränade på framåtsändande som planerat. Det var nog ett par månader sedan sist... Med tanke på att det var så länge sedan gick det bra. Men nu gäller det att tragla på så momentet hinner bli säkert. Planerad tävling är ju i aprill.
Skall trodde jag inte att jag skulle kunna få han att göra. Men nu har vi hittat en liten knapp så nu hoppas jag att jag ska få betyg på momentet. Det känns som bonus eftersom jag nästan hade lagt det på hyllan.

Vi får se vad det blir för väder med ett spår i helgen skulle jag vilja få till.

Sedan ska det bli framåtsändande hemma på gräsmattan.


Sedan funderar jag på att köpa en handburen GPS. Jag skulle vilja ha en sådan till mina spår. Då kan man se hur långa dom är och att man inte korsar sitt spår.

Någon som har några tips på en bra GPS???

 
 
lena

lena

24 januari 2009 20:45

Vad glad jag blev när jag läste din blogg, kul att du gillar min grabb.
Din är ju oxå så härlig, possitiv å sprallig
Ses snart?

http://www.vittragim.just.nu

 
Mona & Kirra

Mona & Kirra

25 januari 2009 23:15

Det är ju inte så enkelt med GPs som man kanske tror. Vet inte om det finns någon som man kan se hur långt ett spår är. Min GPS tar inte hänsyn till om det är kuperat.Då är stegräknaren bätte.
Vi ses på tisdag!Kommer du förbi mig eller?

http://kirra.bloggagratis.se

 
Jilll

Jilll

26 januari 2009 05:33

Oj här tränas det för fullt kul :) Måste få ihop en helg snart då vi kan träna i massor och dricka vin :)

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Biggan

Biggan

27 januari 2009 20:45

Jag väntar på att få se kort på två ursnygga tjejer.

http://123minsida.se/FajtaNano

 
lena

lena

3 februari 2009 20:55

Hallå där Bettan, hur ä läget?
Nu får du skriva nåt nytt

http://www.vittragim.just.nu

 
Susanne & Pär

Susanne & Pär

4 februari 2009 12:39

Åh vad vi blir avis att du fått se bäbisarna på riktigt :) och om du känner för att gömma undan nån och ta med hem...ta en med en sak under magen då, så lovar vi att inte skvallra ;)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=appelbring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards