Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Rubrik saknas

Av Bettan - 14 januari 2009 21:20

Efter att ha varit "gravida" ett tag så har träningen legat åt sidan ett tag. Men nu ska vi ta tag i träningen igen innan nästa "graviditet....".

För nu är det dax för nästa tjej......
Hoppas bara dom fattar tycke för varandra. Det är nämnligen Hyzz Idun som vi väntar besök ifrån.
Hoppas Nano har överseende med det..... 


Nu var det länge sedan det blev spårat, så till helgen ska jag lägga något spår. Sedan ska jag försöka att få till lite lydnads träning i ridhuset igen. 

 
 
Susanne & Berry

Susanne & Berry

14 januari 2009 22:01

Hallå där.
Tack för namnförslaget. Gissa om husse fick vatten på sin kvarn...det är just Betty Boop som han har pratat om att kalla bäbisen. Nu väntar ett familjeråd först så vi får väl se vilket av förslagen som vinner.
Ser att Pappa Exo ligger i hårdträning för att bli Årets Casanova ;)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=appelbring

 
Biggan o Per

Biggan o Per

15 januari 2009 11:55

Nano har INTE överseende med det här tilltaget. Hon är nämligen ganska så sotis av sig, så nu kommer du att få fjäska riktigt ordentligt för henne, Exo.

http://123minsida.se/FajtaNano

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards