Direktlänk till inlägg 28 december 2008

GOTT NYTT ÅR!

Av Bettan - 28 december 2008 11:37

Ja nu är julen över och snart är det nyår!


Mycke mat blev det även denna jul. Då är det bra med hund så man kan ta långa promenader. Nu lagas det mat och städas för i morgon åker vi till Venjan över nyår.
Det är så skönt att komma hem när det är städat.


I dag ska jag försöka att hinna till ridhuset en sväng för lite agility träning.


Jag har fortfarande en hel del som ska handlas och packas. Men kvällen är ju lång och så åker vi inte förrän luch i morgon.


Jag har köpt "hundtränaren" - en dagbok för träning.


Mitt nyårslöfte kommer att bli att jag ska planera träningen bättre och att dokumentera träningen.

Snart ska Exo bli pappa igen. Ska bli så spännande och se hur många det blir och var de kommer att bo.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA !!!!!!

 
 
lena

lena

28 december 2008 16:34

Ha de så bra i fjällen.
Ska bli spännande med valparna

http://www.vittragim.just.nu

 
Biggan

Biggan

28 december 2008 20:26

Ha det så jättebra. Fint väder o allt det där.... o Nano hälsar till fästmannen. Hon börjar runda till sig ordentligt nu. Hon är så söt.

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Sofia

Sofia

28 december 2008 20:30

En ska förhoppningsvis bo hos mig och mina pojkar ;)

http://www.boggas.se

 
Jill

Jill

29 december 2008 07:47

Ha en underbar semester och Gott Nytt År!

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
Katja, Ossi, Yalla

Katja, Ossi, Yalla

31 december 2008 12:57

Gott Nytt År med mycket hunderier, träningar, tävlingar, uppflyttningar, valpar mm. önskar vi från Kungsör.

http://www.tassain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards