Alla inlägg den 19 december 2008

Av Bettan - 19 december 2008 18:42

I går var jag på knytis hos grannen "Vickulas-Fia". Där var det glöggparty med div. tillbehör. Mycké mat blev det den dagen. Jullunch på jobbet och knytis på kvällen.
Vi hade i allafall väldigt trevligt och kvällen tog fort slut. Men denna gång hade jag i allafall inte huvudvärk dagen efter....


Annars har det inte hänt så mycket. Lite träning i ridhuset har det varit. Just nu tycker jag att han går himla bra på det som är inlärt.
Måst kämpa på med ruta så vi kan tävla 2:a snart igen. Men det blir bättre för varje gång.


I kväll ska vi ha slappar kväll för i morgon ska jag försöka att fixa dom sista julklapparna. Jag kommer nog inte att vara själv på Marieberg i morgon....


Sedan ska jag försöka att komma i väg till ridhuset i morgon kväll igen.


//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards