Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Tävlingsspår

Av Bettan - 24 april 2008 11:51

I går blev det en tur till "stora" spårskogen. Där promenerade jag ett tävlingspår som jag ska gå på söndag till lägretävlingen i Kumla.


Det är såå himla skönt att jag blev uppflyttad och inte behöver tävla denna helg. Ärligt talat vet jag inte om jag hade orkat.....


Annars har Exo och ängnat oss åt skogspromenader.


Hemma byggs det för fullt på uteplatsen. Min "gubbe" är så himla duktig.
Ska försöka att få till någon bild så ni får se hur det går för oss. Sedan ser ni när det kan bli dag för lite grillparty....
Än så länge går det inte....


Till helgen kommer Anton och jag vara själva hemme hela helgen. Martin & Anders åker på fredag till Skövde där Martin ska tävla lördag och söndag.


Ska bli mysigt att bara rå om Anton (och Exo )hela helgen  .....  :) 

 
 
Ylva & Grus

Ylva & Grus

24 april 2008 17:42

Härligt att bara kunna njuta av tävlingen från åskådarplats och veta att du klarat målet. :) Det är bra gjort.

http://www.grusifer.wordpress.com

 
Jill

Jill

24 april 2008 19:01

Ha en underbar helg i solen :) Jag ska jobba Fm hela helgen URK!! Men ni får ha de så mysigt :)

http://hundarnaojill.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards