Alla inlägg den 20 april 2008

Av Bettan - 20 april 2008 09:42

Jag har sovit såå skönt i natt....
De känns såå himla bra att vi har fixat uppflyttningen.


Nu känner jag att både Exo & jag behöver lite "semester".
På något sätt har det under en länge tid vart vårt mål att fixa detta i vår och man känner sig faktiskt lite slut mentalt.

Vi har tränat & tränat (mest lydnad) och ändå har det kännts som man har legat efter...


Men nu ska vi vila oss lite. Ägna oss åt sköna skogpromenader ett tag, njuta av våren.


Sedan ska jag försöka att få till en träningsplan inför nästa mål.
LP2 i år och högre spår får nog bli 2009.


Det känns som att vissa moment har blivit lite för fort inlärda....
Jag ska gå tillbaka lite i träningen så att de blir riktigkt säkra och även träna med störning.


I dagska det i allafal bli en låång skogspromenad, det tycker jag vi är värda!


Ha en skön dag!!


Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards