Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Vilken dag....

Av Bettan - 19 april 2008 16:46

Oj, va nöjd jag är över min lilla kille.....

I dag har vi varit till Kristinehamn och tävlat läger spår.
Vi började med spåret och där lyckades vi plocka 6 pinnar + slutet.

Sedan bar det i väg till klubben.
Först var det plats liggning sedan budföringen. I dag fick vi i allafall till den!


Vi fick 211,5 på lydnaden och 270 på specialen. Totalt 481,5
UPPFLYTTNINGEN fixad.


Vi är jätte nöjd med dagen.
Grattis också till Bengt & Asta som oxå fixade till en uppflyttning.

 
 
Ingen bild

Tävlingsledaren

19 april 2008 17:10

Återigen - jättemånga grattis till uppflyttningen!
Underbart kul, det var ni verkligen värda!

Grattiskramar igen från Christin

 
Fia

Fia

19 april 2008 17:20

Grattis, där satt det!

http://www.vickulas.se

 
Ingen bild

lena

19 april 2008 17:29

GRATTIS. GRATTIS va ni ä bra

 
Emelie

Emelie

19 april 2008 17:45

Stort Grattis till dig och Exo!! Ni är jätte duktiga!! Så nu ska du ägna sommaren åt att träna för högreklass antar jag......

http://emelieshundtraning.se

 
Ingen bild

Marika, Whyalla´s

19 april 2008 19:29

STORT GRATTIS till Bettan och Exo!!!! från en stolt uppfödare

 
Maria

Maria

19 april 2008 19:33

GRATTIS!!!!! Du ska inte bara vara stolt över Exo, även du är ju duktig!!! Så var stolt!!!! :) ;)

Ses vi imorgon????

http://www.goskelpie.se

 
Veronique & Godis

Veronique & Godis

19 april 2008 21:26

Stort grattis till uppflyttningen!Snyggg jobbat!

http://godiscoominya.blogspot.com

 
Åsa

Åsa

19 april 2008 23:43

GRATTIS, GRATTIS!!!

http://roo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards