Direktlänk till inlägg 3 januari 2008

YES YES...........

Av Bettan - 3 januari 2008 14:49



..... jag är såå lycklig.


Fick just SMS från Mögel-Åsa och det fanns små valpar i Terras mage!!!


I kväll ska han få en liten extra puss, Exo ponken...


Synd bara att jag inte kan utöka "min flock" med en lite kelpie valp.

Tänk er en liten brun Terra-Exo valp, vore inte dumt det!!!!


När jag fick SMS:et från Åsa var jag på jobbet och satt i fikarummet. Jag blev så lycklig. Jag bara ropade ut : Yes jag ska bli farmor!!!
Det blev helt tyst i rummet.....
Min älsta son är 15-år så de tänkte, jisses hur ska detta sluta....

Sedan fick jag lägga till att det var hunden jag pratade om. .......    *fniss fniss*


//Bettan


 
 
Gun

Gun

3 januari 2008 15:14

Men va kul! Grattis! Ge han en puss från mig också!!

http://www.torpie.se

 
Maria

Maria

3 januari 2008 16:10

GRATTIS!!!

http://www.goskelpie.se

 
Fia

Fia

3 januari 2008 16:29

Kul att det tog sej:) Det trodde vi väl, men man kan ju aldrig vara helt säker förstås. GRATTIS!

http://www.vickulas.se

 
Emelie & Ester

Emelie & Ester

3 januari 2008 17:26

GRATTIS!! Va kul!

http://emelieshundtraning.se

 
Biggan

Biggan

4 januari 2008 01:15

Grattis!!! Vad månne det bli av denna trevliga kombination? En F-flicka o en Exopojke, förlåt man. Den kullen ska bli verkligt kul att följa. Kram.

http://biggan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jenny & Robban W

4 januari 2008 11:51

Jag håller med dig. Det är härligt! Själv ska jag bli "farmor" nu för åttonde gången. Fortfarande lika kul. Men som sagt tur att man inte tagit en valp själv varje gång. Nä, jag har ganska länge varit inställd på att nästa hund blir en kelpie.

 
Mögel-Åsa

Mögel-Åsa

4 januari 2008 15:00

Du vet väl Bettan att när det blir för jobbigt då skickar jag bebbarna på posten och pappa får göra sin plikt :)

http://www.kennelhyzz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards