Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Bettan - 21 januari 2008 07:46

I lördags hade jag tänkt att spåra men vädrets makter ville annat. Nästan storm och då åker jag inte till skogen...


I lördag var vädret bättre. De blev det ett spår för Exo-ponken. Det är nog 3 veckor sedan jag spårade sist. Det märktes, men på ett possitivt sätt. Jäklar vilket sug det var i linan. Sprang över första apporten (*smile*) men de andra fyra tog kan kanon!! Han tycke det var såå kul.


Sedan på efm var vi och tränade agility Anton och jag. Himla kul!!

Nu tycker jag att han börja fatta lite mer vad han ska göra. Han har sån jäkla fart att det är svart att hinna med......


Anton tycker oxå att det är kul. Exo är så duktig och lyssnar på Anton oxå.

Vi hoppade en bana med 8 hinder och en tunnel. Gick skit bra!!

Sedan tränade vi på slalom, balans och en platt tunnel.


Jag har anmält mig på agility kurs till våren. Hoppas jag kommer med.


//Bettan

  

Ovido - Quiz & Flashcards