Direktlänk till inlägg 9 oktober 2007

Tele installationer........

Av Bettan - 9 oktober 2007 09:25

I går eftermiddag hade jag en reperatör hemma som skulle fixa "första jacket", som ska användas för bredband. Det var inte det lättaste att få till. I fyra timmar fick vi hålla på. Men nu fukar bredbandet utan avbrott när det ringer. Sedan har vi oxå skaffat digital tv (via internet). Lill killen är nu kanon nöjd, eftersom han fick tv på sitt rum.

Annars blev det bara en lång promenad för Exo.
I skogen tordes vi inte gå eftersom älgjakten har börjat...

 
 
Jenny motala

Jenny motala

9 oktober 2007 12:49

Hej!
Hittade hit via Whyallas kennel. Jag är själv jättesugen på en kelpie och har pratat lite med Marika. Jag återkommer och kikar lite på hur Ni har det framöver! Är oxå mamma med aktiva ungar och passar också på att knöla in lite hundträning och promenader under ungarnas aktiviteter.

http://hem.bredband.net/enakandersson

 
lotta

lotta

10 oktober 2007 09:47

Ja visst är det härligt att dela skog med jägarna!!!
Själv är jag hemma och vårdar sjuka barn, så det blir lite lydn på tomten

http://lottak

 
Ingen bild

Mona o Kirra

10 oktober 2007 11:09

Hoppas ni har bättre tur än oss när det gäller digitala tjänster. Ifredags hade vi varken telefon ,tv och internet under några timmar.Ses ikväll!!

 
Karin & Basta

Karin & Basta

10 oktober 2007 22:23

Jasså ni är oxo bloggare!!!!
Tack för två KANONTREVLIGA kurskvällar!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards