Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Bettan - 8 oktober 2007 08:13

I lördags var jag till Hallsbergs crossbana och var funktionär.
Det var KM i cross och Martin hade tänkt att vara med. Men i måndags sträckte han sig i jumsken på gympan och har sedan dess haft ont.
Men envis som har är skulle det testas om det inte gick att åka i alla fall.
Men det gick inte, det gjorde för ont.
Men då passade "gubben" på istället. Han tog sonens mc och åkte i stället...

Innan jag åkte hem på efm la jag ett spår till Exo. Det skötte han bra förutom vid en vinkel som det blev lite strul vid. Men annars är jag jätte nöjd.

På söndagen tillbringade jag hela dagen i Hällefors. Lill killen spelade innebandy där. Jag hade med mig Exo så i pausen blev det en lång promenad på "stan".....
Körde även lite uppletande, lite lydnad och platsträning brevid gympahallen.

Det var den helgen.....

//Bettan

Ovido - Quiz & Flashcards