Direktlänk till inlägg 4 juni 2007

Inför KM

Av Bettan - 4 juni 2007 07:55

I går var jag på klubben igen och tränade lydnad med Mona, Biggan & Lotta. Jag körde igenom hela lydnadsklass 1 programet. Det gick bra. Men det är några moment som är "osäkra" så det är bara att hoppas på att det kommer att funka på tävling. Kommer att avså platsen för det är inte klart än. Sedan tränade jag på tandvisning och budföring.
Vi la även plats ett par gånger. Min lilla choklad råtta piper när han ligger plats hmm...... inte kul....
Men men man ska väl ha lite utmaningar att jobba med.

 
 
Gun

Gun

4 juni 2007 13:41

Hej o tack för grattiset:-) läser att det är lydnadstävling pågång, spännande!! Jag o Brasse håller tummar o tassar att debuten går bra!! Det är ju alltid lite pirrigt dom där första tävlingarna ;-)

http://www.torpie.se

 
Åsa med Kex

Åsa med Kex

5 juni 2007 09:27

Hej!
Kul med tävling på G! Håller tummar och tassar. För vår del blir det nog spårappell den 14 juli som det ser ut. Vi spanade in Exo bland Sofias lägerbilder. Kex tycker fortfarande att han är rasande snygg och charmerande!! ;-)

http://www.kexochsoya.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards